“Suomalaisen verkkokaupan keramiikkatuotteiden valikoima on hyvin rajallinen. Yhdistämällä kauniin keramiikkapohjaisen näyttelytilan ja verkkokaupan toivomme saavamme keramiikkamerkeistämme todellisen käyttökokemuksen.”
Koska suomalaisella verkkokaupalla sanotaan olevan ainutlaatuinen valmistustyyli, päätimme käyttää esimerkkinä keraamisia tuotteita.
Käytimme Kato Ceramics -luetteloa (saatavana englanniksi ja suomeksi) ja muutamia kuvia verkkokaupassamme olevista maljakoista selvittääksemme, mitä asiakas haluaisi nähdä.
Korkean taiteellisen kyvyn ansiosta asiakas pystyi luomaan omia mallejaan. Vaikka kuvat olivat meidän tekemiä, hän hallitsi niitä täysin luovasti ja loi niistä jotain ainutlaatuista. Lopputulos on jotain kaunista asiakkaillemme ja voimme olla ylpeitä siitä!
Olemme suunnitelleet ja valmistaneet kaunista keramiikkaa vuodesta 1769.
Nykyaikainen keramiikka ei ole “vain” kauniita esineitä katsottavaksi; niillä on myös tärkeä tehtävä. Keramiikan tuotesuunnittelu on todellinen heijastus yrityksen arvoista.
Tuotesuunnittelussa ei ole kyse vain materiaalin tyylistä tai väristä, vaan myös siitä, miten sitä tulee käyttää ja miten se toimii. “Käyttötapaus” – tästä puhun tässä.
Nykyään on monia syitä ostaa keramiikkaa verkosta. Lisäämme ne kaikki verkkokauppaamme. Meillä on esimerkiksi:
valikossa tuotteille, jotka täyttävät “paras laatu” -vaatimuksen.
tuotekatsauksessa tuotteille, joilla on “hienoin” laatuvaatimus.
Lisäksi meillä on seuraavat osiot tuotteista, joilla on erilaisia ominaisuuksia:
Suomalainen verkkokauppa avaa pian uuden verkkokaupan. Sen nimi tulee olemaan Mykonkatu ja se tarjoaa meille keramiikkatuotteita kauniilla uudella tavalla.
Verkkokaupan suunnittelu on mestarillista, kiitos talon arkkitehtonisen tyylin. Keramiikkaliikkeen sijainti aivan pääkadumme varrella tekee siitä helposti saavutettavan ja houkuttelevan eri suunnista tuleville asiakkaille. Sisustus on hieno ja pohjaratkaisu, jossa työtilat, kokoustilat, kaupat, keittiö ja ruokailutila yhdessä kerroksessa.
“Olemme ylpeitä voidessamme ilmoittaa, että “Finnish Ceramics” avaa uudet nettisivut maaliskuussa 2016. Sivusto on rakenteilla ja suunnittelu ja ulkoasu ovat vielä kesken, mutta löysimme perusideoita sisältöön liittyen omiin tuotteisiimme, keramiikkatarvikkeet ja valmistaja Suunnittelun tekee digitaalitoimistomme Finnca.
Sivuston toiminnallisuus jaetaan kolmeen kategoriaan: Verkkokauppa, Tuotetiedot-osio ja Palvelut-osio.”
Verkkokauppa-osiossa esittelemme kauniin keramiikan eri malleja. Kaikki nämä tuotteet ovat keramiikan valmistajan suunnittelemia. Tässä osiossa käytettiin keramiikkaasiantuntijan taitoja ja kaikki mallit ovat ostettavissa verkkokaupastamme.
Olemme ylpeitä voidessamme esitellä keramiikkavalikoimamme, joka on valmistettu kokonaan Suomesta tuontikeramiikasta.
Me kaikki tarvitsemme päivittäin muistutuksen, että “Kauneus on katsojan silmissä.” Siksi loimme sarjan Beautiful Ceramics, jotka on valittu käsin ainutlaatuisuuden ja laadun perusteella.
Sivustoni sisällöstä on tullut entistä visuaalisempaa ja omituisempaa. Pääsyynä tähän on se, että vierailijat tulevat Suomesta, ja suurin osa heistä hakee keramiikkaa verkosta.
Hyvin suunniteltu keramiikka on esteettisesti houkuttelevaa, mutta sitäkin tärkeämpää on tuotteiden laatu. Niiden on myös oltava riittävän kestäviä kestämään ympäristöä ja jokapäiväistä kulumista.
Suomalainen verkkokauppa on paikka, josta asiakkaamme voivat ostaa laajan valikoiman keraamisia tuotteita eri merkeissä, malleissa ja väreissä. On tärkeää, että ne eivät vain näytä hyvältä, vaan myös toimivat hyvin jokapäiväisessä elämässään. Tavoitteenamme on tarjota korkealaatuinen tuote, jolla on hyvä muotoilu ilman, että joudumme tinkimään sen kestävyydestä tai käytettävyydestä, kuten jotkut verkkokaupat voivat tehdä.
Tämän tavoitteen saavuttamiseksi olemme panostaneet voimakkaasti tutkimukseen, kehitykseen ja tuotantoon. Verkkokauppamme keramiikka valmistetaan sähkövalssaustekniikalla, joka mahdollistaa korkeammat kuitupitoisuudet lopputuotteessa verrattuna perinteisiin keramiikan valmistustekniikoihin. Sähkövalssaus tarkoittaa sitä, että olemassa olevia koneita otetaan uudelleen käyttöön sen sijaan, että valmistettaisiin uusia joka kerta, kun niitä tarvitaan.
Keramiikka on vuosisatojen ajan valmistettujen mestariteosten tuotetta. Heillä on historia, tarina ja persoonallisuus. Kun katsot asiaa hyvin henkilökohtaiselta tasolta, keramiikka voi olla hyvin merkityksellistä elämässäsi ja antaa sinulle yhteisöön kuuluvan tunteen.